Igår när jag öppnade min telefonräkning tänkte jag få en hjärtattack, den var på nästan 400€. Efter att jag hämtat andan slår jag numret till kundtjänsten och får äran att höra på deras "ljuvliga" kö musik i 40 minuter. Jag höll på att bli tokig, de skulle ju kunna försöka berätta för en ungefär hur länge man kommer att behöva vänta.
Kommer då till slut fram till en trevlig kille som pratar behjälplig svenska och han är ungefär lika förvånad som jag själv över min räkning. Han säger att han ska ta och titta över detta och ringer upp så fort han har svar att ge mig. Jag trodde jag skulle få vänta i all oändlighet på det samtalet men han ringde upp efter bara 20 minuter. Misstaget som hade skett var att de hade tagit betalt för internet anslutningen till min telefon från juni 2010 och fram till nu, trots att jag varje månad har betalt. Killen vid kundtjänsten beklagade misstaget, sa att jag ska slänga bort räkningen och att de säker priset på min internet anslutning. Tack för det. :)
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar. :) Den kommer att godkänns efter att jag granskat den och jag svarar gör jag här på min egen blogg!