Till Johanna och Roberts bröllop hade jag beställt en klänning (den 10 juni beställde jag den) och jag väntade och väntade men den kom aldrig så jag blev tvungen att köpa en ny. Ännu idag hade jag inte fått den så jag bestämde mig att jag måste nog ta och skicka och fråga vart den lämnat. Detta var svaret:
"Hej Sandra. Vi ber om ursäkt, men din order 1007036026 har dessvärre blivit makulerad pga av tekniska fel. I samband med makuleringen skall ett e-mail ha gått ut till dig. Vänligen kolla i SPAM-filter. skräppost etc om det kan ha hamnat där. Om inte, så ber vi om ursäkt att e-mailet inte nått fram. De tekniska problemen är nu lösta, och du skall inte uppleva mer problem ang detta mer. Beklagar detta återigen! Återkom om du har fler frågor eller funderingar."
Något sådant mejl har jag inte fått, inte ens i skräpkorgen hade det hamnat. Det var ju lite synd att denna information inte nått fram. Men ändå tur i oturen att klänningen inte kom nu efteråt för då skulle jag inte haft någon nytta av den. Och den andra klänningen som jag hittade tycker jag nog bättre om nu i efterhand när jag tänker på det! :)
Denna var det jag hade försökt beställa
Och denna var det jag hade
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar. :) Den kommer att godkänns efter att jag granskat den och jag svarar gör jag här på min egen blogg!